پرسش و پاسخ
 
* پرسش   HyperLink HyperLink
 
 
     
   
     
   
عنوان پرسش: بازاریابی
شرح پرسش: اکثر مطالب و کتابها و حتی دوره های آموزشی ای که در زمینه بازاریابی دیدم بیشتر در بازاریابی فروش پفک نمکی کاربرد داشته.
حالا فرض کنیم شرکت فنی مهندسی داریم. چه روشهایی برای بازاریابی پیشنهاد میدید؟
فایل مرتبط: - - -
لینک مرتبط: - - -
وضعیت سوال: در انتظار پاسخ
 
 
گروه تخصصی: مدیریت، مالی و بازرگانی زمان ثبت سوال: یکشنبه، 17 دی 1391 - 15:45:36 تعداد بازدید: 279 تعداد پاسخ: 6
 
     
 
* پاسخ جدید  
 
 
     
 


 
     
 
پاسخ:  
   
فایل مرتبط: (حد اکثر 4 مگابایت)
لینک مرتبط:
 
 
پیام مدیریت در خصوص درج پاسخها

 
     
 
* مشخصات متخصص جدیدترین  -  قدیمی ترین  - امتیاز
 
 
     
 
1
امتیاز پاسخ
[imgExp]

سیدمجید علوی
د، 14/08/97 - 23:35
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر رو خوندین ؟ مطمنا در این مورد کمک های شایانی بهتون میکنه
بهترین گزینه برای بازاریابی محصولات فنی و مهندسی ( فعال کردن واحد تحقیقات شرکت) نیاز سنجی محصول بر حسب نیاز مشتری و سپس طراحی و ساخت و ارائه اون به بازار هدف هست که بعدها میتونه توسعه شرکت رو هم به همراه داشته باشه .
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
- - -
     
 
1
امتیاز پاسخ
[imgExp]

امین کیا
د، 17/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
کیفیت وارائه بهترین خدمات پایه واساس بازاریابی وتبلیغات است.
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
- - -
     
 
1
امتیاز پاسخ
[imgExp]

احسان غفاری
ج، 14/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
سلام
زمینه کاری شرکت مهندسیتون را ذکر کنید، ما کمکتون خواهیم کرد.
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
- - -
     
 
0
امتیاز پاسخ
[imgExp]

احسان رستگارمهر
پ، 06/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
http://tec nec.ir/component/content/articl e.html?id=60
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
http://tecnec.ir
- - -
     
 
0
امتیاز پاسخ
[imgExp]

احسان رستگارمهر
س، 04/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
http://tec nec.ir/component/content/articl e.html?id=60
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
- - -
     
 
1
امتیاز پاسخ
[imgExp]

هاله چیت سازان
س، 04/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
درسته من هم به این دوره ها برخوردم! ;)
من توی فیلد شما کار نکردم ولی چند ساله توی واحد marketing و market research یه برند آموزشی مشغول هستم شاید تجربه ام براتون یه سمپل باشه.
یکی از کارهایی که می کردیم برندهای اول و موسساتی که زمینه کاریشون و scope موسسه شون شبیه ما بود، حالا توی هر کشوری از هند تا امریکا در مورد طرحهای بازاریابی و استراتژی فروش و کمپینهای تبلیغاتیشون تحقیق می کردیم و هر کدوم قابلیت بومی سازی داشت یا ایده اش فکرمون رو بازتر می کرد، ازش استفاده می کردیم. حتی اینکه مثلا leader همین صنعت چطور توانسته بین دو سه تا رقیب خودش هنوز توی صدر باشد (مثلا توی ارایه یک خدمت مشابه)، یه آمادگی ذهنی برای جلوگیری از کپی برداری طرح توسط رقبا به ما می دهد.
حالا این جدای از برنامه های promotion ما هست که کارشناسامون براساس نیازسنجی مشتریهای بالقوه پیشنهاد می دهند.
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
- - -


 
     
کلیه حقوق متعلق به مرجع متخصصین ایران می باشد.
Protected under Iranian Copyright laws - (C) 2018 irexperts.ir - Privacy Policy (in Persian)