پرسش و پاسخ
 
* پرسش   HyperLink HyperLink
 
 
     
   
     
   
عنوان پرسش: جزوه یا کتاب ابزار دقیق
شرح پرسش: با سلام و تبریک عید
دوستان دنبال جزوه یا کتاب کنکوری ابزار دقیق می گردم لطفا راهنماییم کنید یا اگر کسی فایلی داره ممنون میشم به اشتراک بگذاره
فایل مرتبط: - - -
لینک مرتبط: - - -
وضعیت سوال: در انتظار پاسخ
 
 
گروه تخصصی: فنی و مهندسی زمان ثبت سوال: پنجشنبه، 01 فروردین 1392 - 23:56:51 تعداد بازدید: 914 تعداد پاسخ: 7
 
     
 
* پاسخ جدید  
 
 
     
 


 
     
 
پاسخ:  
   
فایل مرتبط: (حد اکثر 4 مگابایت)
لینک مرتبط:
 
 
پیام مدیریت در خصوص درج پاسخها

 
     
 
* مشخصات متخصص جدیدترین  -  قدیمی ترین  - امتیاز
 
 
     
 
0
امتیاز پاسخ
[imgExp]

امین احمدی
چ، 12/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
کتاب ابرار دقیق مبنا هم خوب هست
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
- - -
     
 
0
امتیاز پاسخ
[imgExp]

جواد جهان تیغ
چ، 12/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
برای ابزار دقیق پایه هم میتونید کتاب Morris رو مطالعه کنید .
فایلش رو قرار دادم ↓
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
249639_2013032407320694145p9i4l2kx.changeto(pdf)
     
 
0
امتیاز پاسخ
[imgExp]

محمد ایرانشاهی
س، 11/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
سلام
لینک زیر مربوط به کتاب Lessons-in-Industrial-Instrume ntation هست که یه مرجع تقریبا کامل از ابزار دقیق هست. بسیاری از تجهیزات شرح داده شده اما ابزار دقیق هر روز در حال تغییره و تکنولوژی های جدید رو باید تو اینترنت جستجو کرد.
موفق باشید
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
http://openbookproject.net
- - -
     
 
0
امتیاز پاسخ
[imgExp]

یاسمن امیری
د، 10/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
سلام آقای جهان تیغ ممنون از راهنمایی و کمکتون
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
- - -
     
 
0
امتیاز پاسخ
[imgExp]

جواد جهان تیغ
ش، 08/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
سلام. پیشنهاد میکنم کتاب زیر رو تهیه کنید:
"درس و کنکور ابزاردقیق و کنترل صنعتی"
مهندس شادکام انور - انتشارات گسترش علوم پایه
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
- - -
     
 
0
امتیاز پاسخ
[imgExp]

حسین شاهسوند
د، 03/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
سلام
شما برای چه مقطعی نیاز دارید؟
کارشناسی یا کارشناسی ارشد
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
- - -
     
 
0
امتیاز پاسخ
[imgExp]

Farnaz mardanian
ی، 02/02/97 - 14:36
 
     
متن پاسخ:

نقل قول
کتاب راهنمای جامع نگارش مقالات علمی isi نوشته دکتر محمود امیری از انتشارات جهاد دانشگاهی از امروز در کتابفروشی ها قابل خریداریه این کتاب 85 صفحه بوده و کلیه نکات لازم برای جستجوی صحیح در پایگاههای مختلف؛ انواع مقالات علمی، نگارش مقاله؛ ارسال، اصلاح و پذیرش مقاله را بصورت مختصر،مفید و ساده توضیح میده. فایل ضمیمه را ملاحظه بفرمایید.
قیمت این کتاب 4000 تومن بوده و برای خرید می توان به صورت انلاین و از طریق وبسایت جهاد دانشگاهی
http://www .jdbookfair.com/Pages/BookDetai l.aspx?itemid=12136&edition id=12417

یا از فروشگاه مرکزی واقع در چهار راه ولیعصر تهران اقدام نمود. اکثر کتابفروشی های خیابان انقلاب هم این کتاب رو دارند.
افراد ساکن در دیگر شهرستانها می تونند از طریق نمایندگی جهاد دانشگاهی و یا کتاب فروشی های معتبر کتاب را تهیه نمایند
لینک مرتبط:
فایل مرتبط:
- - -
294919_20131103012844464aaaaaaaaaa.changeto(pdf)


 
     
کلیه حقوق متعلق به مرجع متخصصین ایران می باشد.
Protected under Iranian Copyright laws - (C) 1999-2019 irexperts.ir - Privacy Policy (in Persian)