خبر

دورهمی مدیران و متخصصین فناوری اطلاعات ایران:سمینار بزرگ یک روز با بهترین روش «مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات» منطبق با ITIL
نوع اطلاعات : اخبار
طبقه بندي : همه موارد
منبع خبر :
تاريخ خبر : 1397/6/10
 


شاید دور از تصور باشد که شروع استفاده از فن آوری اطلاعات در جهان، به دهه 40 میلادی برمیگردد. طبیعتاً این پدیده نوظهور، مثل هر پیشرفت جدید بشری، ترکیبی از امکانات، سهولت و مزایا از یک سو و مشکلات بهره برداری، تعاملی، راهبری و مدیریتی از سوی دیگر به همراه دارد. از اواخر دهۀ 70 میلادی، دولت انگلستان، که برای بهره گیری از خدمات ناشی از فن آوری اطلاعات با چالشهای جدی مواجه بود، تصمیم گرفت تا وضعیت را در این حوزه به طور جدی بهبود بخشد.

پروژه ای کلید خورد تا در آن، از تجربیات سایر شرکت­های پیشروی سراسر جهان، که در مدیریت و بهره برداری از فن آوری اطلاعات موفق بوده اند، استفاده کند. این پروژه 10 سال طول کشید و حاصل آن، یک «به روش» یا Best Practice شد به نام ITIL.

از آن زمان تاکنون، سه دهه میگذرد و این «به روش»، چند بار بازنگری شده و بهبود یافته است.

در واقع میتوان گفت این چارچوب مدیریتی، که براساس بهترین تجارب عملی آزموده شده در سرویسهای فن آوری اطلاعات بنا نهاده شده است، به مدیران کسب و کار و فن آوری اطلاعات کمک میکند تا بتوانند به طریق موثر و کارا، خدمات IT خود را مدیریت و راهبری نمایند. از اتلاف جلوگیری کنند و مرتباً به بهبود فکر کنند. از طرفی به صاحبان کسب و کار کمک میکند تا بهینه ترین بهره برداری را از سرویسهای فن آوری اطلاعات داشته باشند.

در حال حاضر، 58 کشور در دنیا، این چارچوب مدیریتی را به طور رسمی پذیرفته اند و درصدد فراگیری و پیاده سازی آن قرار دارند. کشور عزیزمان، ایران نیز در این لیست قرار دارد.

در این سمینار یک روزه، سعی خواهد گردید تا در کنار برترین مسئولین حوزه مدیریت و آیتی بتوانیم با این «به روش» که هم اکنون، کامل ترین و بالغ ترین چارچوب مدیریت فن آوری اطلاعات محسوب میشودآشنا شویم.

این سمینار با حضور مدیران و مسئولان ارشد حوزه فناوری اطلاعات کشور با هدف آشنایی هرچه بیشتر چرخه مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات (IT Service Lifecycle Management) برگزار میگردد. در این سمینار با مطرح کردن سناریوهای کاربردی در حوزه IT سعی بر توصیف فرآیند ، اهداف و چالش های این حوزه داریم. به طور حتم شرکت کنندگان با در اختیار گذاشتن تجارب خود در نحوه مدیریت فناوری اطلاعات می‌توانند بهترین بهره برداری را از این رویداد داشته باشند.

 سمینار ITIL سال 96


تخفیف کاربران ویژه مرجع متخصصین ایران

30%

ExpertBBHJB

تخفیف ویژه مدیران فناوری اطلاعات

20%

ExpertUHJPO

تخفیف مشتریان عمومی شرکت داناپرداز

10%

ExpertYJVUI


 

خاتمی

شرکت دانا پرداز

کارشناس واحد مراقبت

تلفن: 49258000

ایمیل: crm@danapardaz.net   وب سایت: www.danapardaz.net

آدرس: فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، خیابان بوستان یکم، پلاک 6، ساختمان برلیان، واحد 17

سمینار بزرگ یک روز با مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات، منطبق با ITIL

تاریخ 20/06/97 ، هتل انقلاب


صندلی خود را رزرو کنید

 

توضیحات رویداد

 

                                    سمینار بزرگ یک روز با بهترین روش «مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات» منطبق با  ITIL

پس از برگزاری موفق این سمینار در بهمن 96 با توجه به استقبال بسیار گسترده مشتریان و تکمیل ظرفیت شرکت کنندگان از یک هفته قبل از شروع سمینار، برآن شدیم تا در شهریور 97 سمینار را مجدد برگزار کنیم. 

این سمینار با حضور مدیران و مسئولان ارشد حوزه فناوری اطلاعات کشور با هدف آشنایی هرچه بیشتر چرخه مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات (IT Service Lifecycle Management) برگزار میگردد. در این سمینار با مطرح کردن سناریوهای کاربردی در حوزه IT سعی بر توصیف فرآیند ، اهداف و چالش های این حوزه داریم. به طور حتم شرکت کنندگان با در اختیار گذاشتن تجارب خود در نحوه مدیریت فناوری اطلاعات می‌توانند بهترین بهره برداری را از این رویداد داشته باشند.

سرفصل های سمینار:

  •   طرح سناریوهای کاربردی و مطرح در حوزه ITIL
  •   مفاهیم کلیدی، تعاریف و اهداف ITIL
  •   شیوه چرخۀ عمر مبتنی بر سرویس ITIL و فازهای پنج گانۀ این مدل
  •   ساختار، اجزای سازنده و فرآیند های پنج کتاب اصلی ITIL
  • توصیف سطح بالای فعالیت های اصلی، اهداف، فوائد، چالش­ها و گزارش­های مدیریتی برای فرآیندها
  •   مدارک مختلف ITIL: Foundation، Intermediate و Advanced

 

مخاطبین دوره :

  • مدیران ارشد و میانی که با خدمات فناوری اطلاعات کسب و کار خود را مدیریت میکنند یا تمایل دارند برای پیشبرد اهداف خود، از آن استفاده بیشتری کنند.
  • کلیه مدیران و کارشناسان IT اعم از سخت افزار، نرم افزار، شبکه
  • متخصصین شبکه
  • متخصصین کنترل و نظارت
  • پیمانکاران فن آوری اطلاعات
  • سرویس دهندگان مخابراتی و تلفن همراه

 

سخنران دوره :

  • سخنران دوره، مهندس پیمان خورطلب
  • استاد ITIL V3 Foundation
  • دارای بالاترین مدرک بین المللی ITSM در سطح MALC
  • سابقۀ بیش از ۱۰۰۰ ساعت تدریس در این حوزه را برای سازمان ها، ادارات، شرکتهای دولتی و خصوصی 

 

درباره ITIL :

شاید دور از تصور باشد که شروع استفاده از فن آوری اطلاعات در جهان، به دهه 40 میلادی برمیگردد. طبیعتاً این پدیده نوظهور، مثل هر پیشرفت جدید بشری، ترکیبی از امکانات، سهولت و مزایا از یک سو و مشکلات بهره برداری، تعاملی، راهبری و مدیریتی از سوی دیگر  به همراه دارد. از اواخر دهۀ 70 میلادی، دولت انگلستان، که برای بهره گیری از خدمات ناشی از فن آوری اطلاعات با چالشهای جدی مواجه بود، تصمیم گرفت تا وضعیت را در این حوزه به طور جدی بهبود بخشد.

پروژه ای کلید خورد تا در آن، از تجربیات سایر شرکت­های پیشروی سراسر جهان، که در مدیریت و بهره برداری از فن آوری اطلاعات موفق بوده اند، استفاده کند. این پروژه 10 سال طول کشید و حاصل آن، یک «به روش» یا Best Practice شد به نام ITIL.

از آن زمان تاکنون، سه دهه میگذرد و این «به روش»، چند بار بازنگری شده و بهبود یافته است.

در واقع میتوان گفت این چارچوب مدیریتی، که براساس بهترین تجارب عملی آزموده شده در سرویسهای فن آوری اطلاعات بنا نهاده شده است، به مدیران کسب و کار و فن آوری اطلاعات کمک میکند تا بتوانند به طریق موثر و کارا، خدمات IT خود را مدیریت و راهبری نمایند. از اتلاف جلوگیری کنند و مرتباً به بهبود فکر کنند. از طرفی به صاحبان کسب و کار کمک میکند تا بهینه ترین بهره برداری را از سرویسهای فن آوری اطلاعات داشته باشند.

در حال حاضر، 58 کشور در دنیا، این چارچوب مدیریتی را به طور رسمی پذیرفته اند و درصدد فراگیری و پیاده سازی آن قرار دارند. کشور عزیزمان، ایران نیز در این لیست قرار دارد.

در این سمینار یک روزه، سعی خواهد گردید تا در کنار برترین مسئولین حوزه مدیریت و آیتی بتوانیم با این «به روش» که هم اکنون، کامل ترین و بالغ ترین چارچوب مدیریت فن آوری اطلاعات محسوب میشودآشنا شویم.

مکان و پذیرایی

محل برگزاری سمینار : سالن کنفرانس هتل انقلاب

پذیرایی : دو نوبت Break و یک وعده ناهار 

ناهار را در رستوران گردان هتل انقلاب با نمای 360 درجه شهر تهران میزبان شما خواهیم بود .

زمان‌بندی

زمان بندی سمینار
عنوانشروعپایان
پذیرش۸:۰۰۸:۱۵
بخش اول۸:۱۵۱۰:۳۰
استراحت اول۱۰:۳۰۱۱:۰۰
بخش دوم۱۱:۰۰۱۲:۳۰
ناهار۱۲:۳۰۱۳:۳۰
بخش سوم۱۳:۳۰۱۵:۱۵
استراحت سوم۱۵:۱۵۱۵:۳۰
بخش چهارم۱۵:۳۰۱۶:۳۰

 
 
کلیه حقوق متعلق به مرجع متخصصین ایران می باشد.
Protected under Iranian Copyright laws - (C) 2018 irexperts.ir - Privacy Policy (in Persian)