مشاهده صفحه خانگی آقای سید محمد میرجوادی

مشخصات متخصص
صفحه نخست
دانلود رزومه
تابلو اعلانات
سوابق شغلی
سوابق تحصیلی
سوابق پژوهشی
 
https://irexperts.ir/site/55995   مشخصات متخصص Online/Offline
 
 

دریافت رزومه دریافت
پروفایل تائید شده است
نام:   سید محمد
نام خانوادگی:   میرجوادی
رشته تحصیلی:   مدیریت بازرگانی - بازاریابی
گرایش:   استراتژيک و مارکتينگ
مدرک تحصیلی:   دکترا (غیر پزشکی)
عضو بانک:   مدیریت، مالی و بازرگانی>بازاریابی وتبلیغات
مدیریت، مالی و بازرگانی>مدیریت اجرایی
مدیریت، مالی و بازرگانی>مدیریت استراتژیک
کشور:   ایران
استان/ایالت:   تهران‌
شهرستان:   تهران
آدرس اینترنتی: http://www.mirjavadi.com  
مهارتهای تخصصی:
 
 
     
 
*  سوابق شغلی متخصص    
 
 
نام شرکت / موسسهسمت سازمانیشرح فعالیتتاریخ شروعتاریخ اتمام
نمایندگی 501390 بیمه پارسیان صاحب امتیاز کلیه امور بیمه های زنگی و غیر زندگی 1392/09/03
 
ادامه دارد
 
دانشگاه جامع علمی کاربردی مدرس با ID COde: 888999794017 مدرس دروس مدیریت , بازاریابی , تبلیغات , فروش و... 1391/09/03
 
ادامه دارد
 
آریا پیشروان اندیشه APA رئیس هیئت مدیره بازارگانی , تبلیغات 1391/09/03
 
ادامه دارد
 
کاله مدیر پروژه Pinka صنایع غذایی 1389/09/03
 
1390/09/03
 
شرکت صنایع خودروسازی مدیران MVM مدیر نمایندگان ناحیه مرکز - قائم مقام مدیر فروش گروهی خودروسازی 1389/07/10
 
1390/04/04
 
شرکت صنایع فراورده های غذایی پدیده دیناوند مشاور و استراتژیست کلان و مارکتینگ نوشیدنی 1387/07/17
 
1389/06/17
 
تولیدی صنعتی صافی ایران مدیر فروش تولید فیلتر ماشین آلات ، خودرو و تجهیزات صنعتی 1383/07/17
 
1386/06/17
 
شرکت نیک رویان پرشیا مدیر فروش آرایشی بهداشتی 1381/07/17
 
1383/06/17
 

 
     
 
*  سوابق تحصیلی متخصص    
 
 
تاریخ اخذ مدرکنام دانشگاه/موسسهعنوان رشتهعنوان گرایشعنوان مدرک
1393/09/03
 
تهران شمال مدیریت بازارگانی بازاریابی دکترای تخصصی PhD  
1392/09/03
 
EIQ DBA Marketing DBA  
1391/09/03
 
Canadian Alliance MBA Strategic Management MBA  
1390/09/03
 
تهران مرکز E-MBA مدیریت اجرایی - بازرگانی و بازاریابی بیم الملل فوق لیسانس  
1385/09/03
 
آزاد ورامین زراعت و اصلاح نباتات مهندسی  

 
     
 
*  سوابق پژوهشی متخصص    
 
 
عنوان فعالیتفایل خلاصهفایل کاملتاریخ انجام
The pattern of marketing strategy, preparing nutritional products / Asian Journal Of Research In Marketing . ISC Index / Ref No: AJRM/Dec/Mirjavadi(2014) 1393/09/03
The pattern of Segmantation in Consumer Cractrestics, preparing nutritional products / EMT Journal . ISC Index . ISC Index / ISSN:2322-5572 1393/09/03
The Survey of Proactive Marketing Strategies Impacts on Business Performance DuringRecession / Journal of Social Issues & Humanities (JournalSIH). ISC Index / Article No. Journalsih-7-235 1393/09/03
چگونگي تدوين استراتژي بازاريابي فراورده‌هاي غذايي/ مجله توسعه مهندسی بازار / شماره : 5010/م.م/90 1393/09/03
چگونگی تدوین استراتژی بازاریابی فرآورده های غذایی پدیده دیناوند / دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک 1392 1393/09/03
The Survey of Proactive Marketing Strategies Impacts on Business Performance During Recession / Study of Active Companies in Kaveh Industrial Park / 10th International Strategic Management Conference 1393/09/03

 
     

کلیه حقوق متعلق به مرجع متخصصین ایران می باشد.
Protected under Iranian Copyright laws - (C) 1999-2019 irexperts.ir - Privacy Policy (in Persian)